Bügün doktorum bebek hareketsiz diye beni çok korkyttu. Tam 5kez nst çekindim. Nst ye bağlıyken bebek hareket etmiyor cıktığı anda oynamaya başlıyor. Böyle olduğu söylediğim halde yatış verdi 3serum yedim. Haftaya tekrar bağlanıcam yine hareket etmez diye korkuyorum. Nst ye girmeden ne yiyip ne içiyim bilemedim 😣