Bende ayni durumu yasiyorum gün icinde durmayan kızz nst de oynamiyor 33 ve 34 haftamda yarimşar saatten 2 kere yattim nstde hareket etmesini bekledik banamisin demiyor😂birsuru cikolata visne suyu yedim ictm yok hastaneden cikinca basliyo harekete bildigim bütün sure ve dualari okudum 1 veya 2 kere hareket etmisti en sonunda hic yoktan iyi dedi doktorumda evde hareket takibini yapmami soyledi aksamlari fln cok hareketli oldugu icin rahatım bu yönden sizinkide normalde hareketliyse stres yapmayin 😊