Boyut çok önemli degil arkadaşlar önemli olan göğüs ucunu kapatması çünkü fazla süt kapakta birikiyor ve sürekli nemli tutuyor göğüs ucunuzu ve çamaşırla temas etmediği için yara olmuyor ben çok memnun kaldım ve marka çokta önemli degil ekstra fazla para vermeye gerek yok