Buket16 mlkkk e bebekten almıştım doğumdan önce aklıma geldikçe taktım şimdide 15 gün oldu doğum yapalı hep takılı duruyor yoksa uçları kuruyup göğüs pedine yapışıyor. yumuşak tutuyor uçlarını ve hiç yara olmadı çok şükür 🤲
tazeaane Biyolog-anne canım ben xsilver markasının standart boyunu aldım. Südyen bedeni 110d üzeri olana xl öneriyoruz dediler.
Biyolog-anne tazeaane bende demin bir yerde gördüm C kalıp ve üzeri için xl önerilir yazıyordu o zaman her halukarda standartı işimi görür teşekkür ederim ☺️
1incir Aselm25 merhaba bende ilk çocugumda çok çektim basıma gelmeyen kalmadı. Sizin kapaklar kaç ayarı 925 mi 999 mu
Dilarraa mlkkk benim size bir sorum daha olacaktı bugün kargom geldi gümüş kapak göğsün ucunu mu kapatması gerekiyor yoksa kahverengi bölgeyi de tamamen içine mi alması gerekiyor
mlkkk Dilarraa çatlak genelde ucunda olur canım ama takarken kahverengi kısmı da kapatmıyor mu? Komple kapatmasına gerek yok tabi. benimki henüz gelmedi o yüzden net yorum yapamıyorum 😊