Peraaaa İlk hamileliğimde takibimi Arif hoca yapıyordu,doğuma 2-3 hafta kala riskli bir durum olmadığı için belki de doğumu özelde yapsan daha iyi olur dedi.Son dakika başka doktor bulduk vs sıkıntı oldu.Şimdiki gebeliğimde ciddi riskler var bugün defnede Doçent Raziye hocaya gittim bakar bakmaz doğumunu araştırma dışında kimse yaptıramaz dedi.Ben doktoruma güven duymak istiyorum,acil durumda gelebileceğinden emin olmam lazım.Can sıkıcı durumlar kısaca :(