16evin benimde aynı haftada aşağıdaydı, aşağıda olması normal yukarı çıkacak dedi. Ki çıktı da. Bana dinlen falan da demedi doktorum ama sizi yanlış yönlendirmek istemem. Ama normal doğum imkansız falan diyip korkutması çok yanlış olmuş. Bana ilişkine de devam edebilirsin, yürüyüşte yapabilirsin demişti. Stres yapmayın desem de olmuyor , ben yapmıştım.