Asya_2402 ben elektrik alamadm bilmiyorm.. Çalıştğm kurumda ona giden kmse elektrk alamadı :) ama denk gelmiş diyelim.. Bencede açk açk knuşunki ona göre yolunuzu çizin :)
Benim ilk gebeliğim, ikizdi.. İkizlerimden birinin kalbi durdu malesef.. Ve bu süreçte cok kanama yaşadm.. Tam toparlandmki bebeğin eşi aşağda olduğunu öğrendm.. Ve düzeleceği yerde dahada aşağı iniyor malesef.. Bu yüzden hala problem yaşıyorum