@42-AySe-07 anladım canım. Cinsiyet konusunda bize de ilk seferde net söylemedi. Açıklamasını yaptı, şimdi size şu desem yanılma payı var net gösterdiğinde söylemeyi tercih ediyorum sonra aileler hayal kırıklığı yaşıyor falan diye söyledi. Hatta geçenlerde kızım tam bacak arasını gösterdi, bakın hanım efendi bize net olarak gösteriyor keşke her bebek böyle olsa bizi zorlamasa diye güldük. Tahlilleride masraf olmasın nasılsa sağlık ocağı yapıyor diye orada yaptırın diyormuş 😊