42-AySe-07 yok canım kişiden kişiye degişiyor bence bende Sinan beye gidiyordum 34 haftama kadar tansiyonum yüksek oldugu halde tahlil filan istemedi devlete gittim orda öğrendim her gittigimde iyi iyi dedi sorun yok dedi devlete test yaptırdım diye bana çıkıştı sen devlette mi dogurcan filan diye detaylı yaptırcaktım hastanede renkli veremem diyince kabul etmedim devlette yaptırdım onuda çok parasal yaklaştı samimi gelmedi ama başka hastane yoktu mecbur gittim 35 haftamda erken dogum yaptım 10 gündür küvezde oğlum