Bugcuu @42-AySe-07 aaa neden ki çok memnunum ben aslında. Hastane ile ilgili biraz kaygım var ama sağolsun doktorum çok ilgili.
AsyaHavva Merhaba, bende buradayım ve Ofm hastanesine gidiyorum memnun olmama rağmen doğum ücreti normal doğum 4250- sezaryen doğum 4500 dediler indirim falan hiçbir şey yok o yüzden doğum İçin başka hastane bakıyoruz
Mnes-48 Gunel99 bende medstar a gidiyorum Murat beye bizimkisi 155 müayene iyi gibi ama çok geç veriyo muayene randevularını
Buszey 07mervee 5200 dogum ucreti tek gece kisi basi 250 lira covid testi dendi bize carsamba günü sorduk
Zynpglr 07mervee bende mine hanim q gidiyorum. Dogum fiyatini bilmiyorum dogum sigortası yaptirmistim ondan yararlanıyorum
Gizliyiiiz 42-AySe-07 selam 🤰 vitale taner beye gidiyorum ama herkes koray beyi begeniyor ona mı gecsem bilemedim 🤷♀️
42-AySe-07 Bugcuu Canım rahatsız ediyorum ama detaylı ultrasona girdin mi ücreti ne kadar ? Ben de o hastaneye başlamıştım Şerife hanıma o da OFM ye geçmiş kaldım yine :)
Bugcuu @42-AySe-07 girdim çok oldu ama ya 200 küsurlu bir fiyat ödemiştim 😊 evet Şerife hanım gitmiş başka bir bayan doktor gelmiş