Alinamoms 2011 de bende normal doğum yaptım ve doğumdan 3-4 saat sonra bebeğimi oğlumu kaybettim göremedim bile.tarifi olmayan bir acı herkes anlayamaz Allah annesine babasına sevdiklerine sabır dayanma gücü versin inşallah 🤲🤲 ben 3 ay sonra yine hamile kaldım ancak kızım oğlumun ölüm yıldönümunden 2 sonra dünyaya geldi üzerimdeki kalbimdeki yük acı ancak öyle geçti hafifledi.
Allah yardımcıları olsun inşallah canım..bu paylaşımı görünce o günlere gittim😢. Bana doktorum sütüm gelmesin diye ilaç vermişti.doktora danışın