denizkizi45 Allah bağışlasın. Sağlıkla kucağınıza alın inşallah. Ben 16 gün önce 39 haftalık bebegimi kızımı kaybettim. Hiç bir sorun yoktu o gün doktor a gidene kadar . İki gün önce kontrol e gittiğimde tekrar ters döndüğünü söyledi doktor. Sezaryena gün belirlemek için iki gün sonra gel demişti. O gün sabah uyandığımda hareketini hissetmedim. Kalktım tatlı yedim hareket yok. İçime kötü bir şeyler doğuyor ama düşünemiyorum de fazlasını. Biraz da korkuyla kalktım gittik . Yolda da tatlı yedim uyuyodr diye .yine hareket yok. Nst ye girdim kalp atışı çok derinden zayıf dendi. Doğum haneye çıkardilar. oksijen bağladılar doktor geldi ebe geldi yok. Radyoloji ye götürdüler sandalyede . Ama benim canım yanmaya başladı biliyorum artık yok. Orda da çıkmadı kalp atışı. Yok dedi artık doktor kalbi durmuş. Ve tekrar dönmüş ve rahmi de tikamis duruşu normal doğum olmaz sezaryen dedi . Sonrası ölüm gibi . Hazırlık narkoz ameliyat . Uyandım kızım yok. Narkozun etkisyle konuşamıyorum ama biliyorum .yok Şimdi her yer boş . İçim boş ev boş yatağı boş.