Alinamoms başınız sağolsun.doktor bir ilaç veriyordu ama adını hatırlayamadım. Önce göğüsleri sağıp iyice boşaltın. Sonra geniş sargı ile göğüsleri sıkıca sarın. O ilacıda doktora yazdırın mutlaka ve içsin. Sargı az birşey açılsa süt doluyor tekrar. Bende bir evladımı kaybettim. Hayattaki en büyük acı bence evlat acısı😔Siz ayakta durmaya çalışın ama lütfen hamileliğinizi, bebeğinizle ilgili sevinçleri biraz daha içinizde yaşayın. Çünkü insan gördükçe çok üzülüyor. Yeniden hamile kalana kadar en aZından. Eşine ve kardeşinize destek olun. Çünkü o acı zor diniyor.
Ama şunu da söyliyim, gün geliyor Allah öyle güzel sabır veriyor ki o acı hafifliyor. Benim şuan 1 kızım var ve o büyürken benide iyileştirdi, acımı hafifletti.
tekrar başınız sağolsun. Rabbim daha sağlık hayırlı ömürlü evlatlar nasip etsin🌸🌸