Alinamoms canım benim. Rabb’im sabırlar versin inşaAllah. Öncelikle bende bir evladını kaybetmiş biri olarak size şöyle yardımcı olmak isterim. Hiç Kimse ağlama,sabret,Allah verdi O aldı gib bir çok klişe söz var ya kullanmasın. Eğer imkanınız varsa engel olun. Çünkü ben o lafları duydukca acim kat be kat artıyordu. Hele ki watsap felan durum nerde hamile ya da yeni doğmuş bebeği görmemesine dikkat edin. Çünkü psikolojik olarak daha çok çöküyor insan. Bazı insanlar düşünemiyor bunu. Ve arada yalnız kalmasına izin verin çünkü ben ağlamak istiyordum ama yanımda ailem üzülmesin diye içime atıyordum. Şuan 8 ay olmuş yine göz yaşları icinde okudum yazılanları. Süt içinde hem süt sağım makinasi hem ilaç 2 haftada kesiyor Allah in izni ile. Rabb’im sabrınızı arttırsın inşaAllah 🥺🤲