Kız kardeşim pazartesi günü doğum yaptı kızlar. 36 haftalık 2 kilo 46 cmdi bebeğimiz ve malesef ki kalbi dayanmadı dün vefat etti bugün defnettik 😭 bende 27 haftalık hamileyim. Ne yerdeyim ne gökteyim. Ne yazsam ne söylesem ben bilmiyorum isyan etmekte istemiyorum ama 😭 kız kardeşimin bugün sütü geldi daha yeni ve çok zorlanıyor bi yandan dikişleri bi yandan göğüsleri. Bebeğinin cenazesine bile gidemedi. Yavrumun beşiği boş kaldı odada. Biberonları emzikleri kaldı mutfakta. İçim yanıyor. Çıkıp bağırmak istiyorum. Kendi yavrumu düşünüyorum tansiyonum inip çıkıyor devamlı 😭 bu evreyi yaşamış annelere tek sorum olucak sütün gelmesini nasıl durdururuz ne yapmalıyız bu şekilde geldikçe daha zor olucak herşey çaresiz kaldık rabbim kimseye yaşatmasın. Bizim egemiz melek oldu rabbim onu yanına aldı. İçime sığmıyor yüreğim buraya yazmak istedim sadece egemiz için bir fatiha bile okusanız yeterli 😔