Ben Bursa Acıbadem İltaç Akkurt’a gidiyorum. Kendisinden çok çok çok memnunum. Şu an 9. Haftamdayım, ona gidip gelince kendimi mutlu hissediyorum. İlgilenmesi olsun, açıklamaları olsun, her türlü destek oluyor ve inanılmaz aydınlatıyor. Tavsiye ederim.