Yeni474747 GamzeBaz jel kullanmıyor sanırım perine masajı yaptığımız yağ karışımını istiyor zeytinyağı tatlı badem yağı vs
Murtuym Yeni474747 evet oldum şimdi çıktım çok abartılan kadar birşey yok 1cm açılmam varmış haftaya doğum olabilrmiş 🤗 sadece o dediğim yağlarla 2 parmağını sokup çıkarıyor başka birşey yapmadı
Yeni474747 Murtuym Günü dolarda gelmezse ne yapar sizce direkt suniyle başlatır mi yoksa bekler mi daha
burcu_burcu Benim hayat hastanesi Naile Gökçe Akagündüz Arkadaşlarımın tavsiyesi ile gitmiştim 26. Haftam şimdilik memnunum gerekli bilgilendirmeyi yapıyor bir kere kilona dikkat et dedi olmaz böyle ki haklı da yani. Ucu nereye gidecek kimbilir 😀
Murtuym Yeni474747 Yeni474747 maalesef 39+2 yim bugün Altan 2. Uyarıyı verdi 2 cm açılma rahim ağzı incelmiş ama şuan çok kötü belim ağrıyor ilerlerse nst ye gel dedi siz doğurdunuz mu
Yeni474747 Murtuym yaaa ben 39+1 im. Bugün muaynem var beni ilk çatı kontrolünde de uyarmıştı kafayı yicem sandım baya acıttı 2 gün kanamam oldu uyardım ondan dedi. Bugün gene kontrolüm var muhtemelen gene uyarır. Ama siz yaklasmissiniz masalllaaah ❤️
Yeni474747 Murtuym bir de 40 i doldurursak nasıl yol izliyor bişe dedi mi hiç ben sordum geçmez geçmez diyo emin şekilde ama böyle bakınca da hiç geleceği yok gibi
Yeni474747 Murtuym 8 gibi cıktım muayneden tekrar uyardı galiba uyardığı için şuan var ama normalde yoktu benim için umutlu konuşmadı 😔 geleceği yok yerini sevmiş falan dedi
Murtuym Yeni474747 valla ben antrede koşuyorum şimdi sıcak suya giricem inşallah yarın doğuma alır bende çok rahatım valla
Murtuym Yeni474747 çok sağolun sizde dua edin bende tık yok ada çayı aldım onu içiyorum şuan inşallah bir faydası olur