Ortmenanne16 bizde sağlık sigortası yapmak istedik ama hamile kalma dan bir yıl önce başvurmanız lazım dediler ekstra doğum paketleri de 10 binden başlıyor dedi çok araştırma yaptı eşim de bizimde o kadar bütçemiz yok ne yazıkki özele gidiyodm baktım olmuyor çok gidiyor çünkü devlete gitmeye karar verdim 30 haftaya kadar sonra doğum için giderim özele