Yeni474747 evet ya kesinlikle, hiç bir komplikasyon istemiyor, ben daha evlenmeden önce annem senin doktorun sühendandı hatta onun adını koyacaktım sana da beğenmediler falan dediğinde araştırmıştım. O zamandan biliyorum ününü, benim de çocuğum olursa ona giderim demiştim 😂 Eşimi durumumu anlatmak için aldı, iyi ki de almış anlattıklarının yarısını anlamadım hep eşim açıkladı çıkınca 😁 Ayy çok geçmiş olsun bebişini sağlıkla kucağına al. Millet yazıyor hep çikolata yedim hareketlendi diye sühendanın bebekleri aç yavrucaklar hareketsiz yatıyorlar hep 😂