Ben 37. Haftaya girdim 3 4 haftadır bende de var vajina kemiği ağrısı. Genellikle yataktan ilk kalktığımda oluyo ilk adımlarım zor oluyo sonra geçiyo yavaş yavaş. Uzun süre hareketsiz kaldığım zamanlarda ayağa kalkarken oluyo oturduktan sonra kalkarken falan. Ama magnezyum eksikliğinden değil o. Uzun süredir magnezyum takviyesi alıyorum Zaten. Doktorum çatı genişlemesinden oluyo bebek aşağı baskı yapmasından oluyo demişti. Bebek kilo aldıkça normal dedi. Bunu geçirecek bişey yok o çatı mecbur açılcak ☺️