Derya111210 Haftadan beri geçmeyen bı çatı ağrısı çekiyorum şuan 35 haftadayim şimdiye kadar idare ettim ama artık dayanılmaz bir hal aldı ayağa ilk kalkinca bacak aramdaki kemikler e sanki bıçak saplaniyor. Doktorum normal olduğunu söyledi var mı benim gibi olan dayanamıyorum artk ayağa kalkmak istemiyorum yürüyüş falan yapamıyorum nasıl normal doğum yapacağım böyle
Ldy Derya111210 30.haftadayım aynı vajina kemiklerim ağrıyor yürümekte çok zorlanıyorum . İlk gebeliğimde böyle birşey yoktu haftaya doktora gideceğim
SutlacimiYedimmiBen Derya111210 bndede oluyor 31 haftadayim ilkinde bu kadar zorlanmamistim legen kemigim komple agiriyor sanki ikiye bölüyorlar 3 gundur boyleyim
SutlacimiYedimmiBen Ldy bnmde ilkinde yoktu bunda sanki ikoye ayrilacak gibi agriyor legen kemigim vajinadaki kemik
Derya111210 SutlacimiYedimmiBen yeni mi başladı sizde yok boyle bir ağrı ama ayağa kalkınca oluyor yatakta sağa sola dönerken oluyor sizde de öyle mi
busra_55 Derya111210 bende 36 dayım ayni öyleyim dönerken falan agri hissediyorum koltuktan kalkarken bile
Bsydz Derya111210 23. Haftamdayım bendede aynı şikayetler var özellikle sabahları artıyo adım atamıyorum gece sağımdan soluma dönemiyorum oturup kalkamıyorum dün kontrole gittim hamilelikte görülen şeyler dedi doktorum idrar tahlilide verdim temiz çıktı rahim ağzı uzunluğu normal çıktı hiç bir problem yok tamamen gebelikle birlikte gelen ağrılarmış 🤷🏻♀️🤷🏻♀️
SutlacimiYedimmiBen Derya111210 aynen benmki arada oluyordu ama bu kac gundur gecmiyor yatakta donerken yururkrn falan oluyor
Esragkc Derya111210 bende de aynı şekilde yatakta dönerken yatıp kalkarken ve bazen oturdugum yerden kalkarken oluyor
Derya111210 busra_55 ben kalkınca ağlama noktasına geliyorum ama 4 5adim attıktan sonra bir tık daha iyi oluyorum
Sstrauss Derya111210 Aynı şeyleri yaşıyoruz sanırım. Burda o kadar baktım göremedim artık sadece kendim yaşıyorum sanıyordum 😄 ayağa kalkarken, yatakta dönerken, araba binip inerken… Böyle bi ağrı Olamaz 🤦🏻♀️ Ne olacak böyle bilmiyorum:S
Sstrauss Derya111210 Normal dedi benim doktorum da. Vicium D3 kullanıyorum her gün 1 tane çok ağrın olursa onu e tane iç dedi. O biraz rahatlatıyor beni 2 tane içtiğimde ama çok yorulup ayakta kaldığımda o da işe yaramıyor🤦🏻♀️