Glzz Derya111210 28 haftadan beri çekiyorumm o agrıları şuan 37 oldum hala var oturunca daha çok oluyor agrım zor kalkıyorum kalkerken eziyet gibi 🤲🏻Bunada şükür Rabbim hepimizin yardımcısı olsun 🤲🏻
Yazg16 Derya111210 gece çok uyanıyordum o azaldı cok kasılıyodu karnım oda azaldı ama sadece gece rahatlık veriyo gündüz cok ağrım oluyor