Brn_mom şuan 35+5 haftalığız.. adet dönemine göre 16 nisan fakat doktorum o kadar beklemeyecek gibi dedi. Nisanın ilk haftası olabilir dedi. Heyecan dorukta. 37.hafta kontrolümüz var. Ailemin yanında doğum yapacağım gidince doğumu orda beklemeye başlayacağım. Şuan yarın için tez önerisi hazırlıyorum… Ahhh yavvrumm annenin ayakları elleri şiş bir yandan ödev yapıp bir yandan ağrılarla uğraşıp bir yandan seni bekliyor. Kıymet bil emi çocummm… 🤣😍 Ve ayrıc eklemek isterim ki bu kadar annene benzemek zorunda değildin.. biraz sakin kuzucum orası dar bu kadar hareket sencede fazla değilmiiii 🤦🤣🤣