Brn_mom 35+6 olduk bu gece 36.haftaya grcez inşaallah :) ah basindan beri mide bulantim var o yuzden cok zorlanıyorum:( her şeyimiz hazır nerdeyse çok şükür 37.haftada kontrolumuz var heralde o zaman normal mi sezaryen mi olabileceğini söylüyorlar yada tahminde bulunuyorlar bakalm ne diycek doktorumuz :)