babymom- sen hangisinden istiyorsan onu al canım. Depend de aynı canped de. Ben zaten 2 gün kullandım en fazla , kullanmadım bile belki 😊 7 taneydi 1 tane arttı bende. Orkid kullandım , aşırı kanamam yoktu benim. 40 ım çıkana kadar 4 paket orkid bitirdim ama hijyenik olsun diye dolmadan çıkardım değiştirdim hep 😊