Buketkucuk NilGrl ben komple paketi koymadım, sezeryan de olsak normalde olsak en fazla 2 gün falan kalınıyor hastanede. Ben 4-5 tane koydum bir de en uzun gece pedinden koydum 10 tane falan.
zeynepbalci Hayalizlerim l de bulunuyor aslında bulursun dolap diye uygulama var orda da açılmamış paket satıyolar uyguna bakabilirsin
zumrasongul babymom- ya nasil kullaniyorsunuz onu anlamadim ilk dogumumdada kullanmadim kullanmayida dusunmuyorum kocaman bisey o kadar kanamaniz geliyor mu ki
babymom- zumrasongul benim ilk gebeliğim tavsiye üzerine deneyeceğim ben kullanan herkes çok memnunmuş
Baloncuk41 Bana 1 paketi fazla gelmisti yarisini anca kullanmisimdir bosuna almak istemiyorum ama ilk zamanlar cok olucagi icin napicam bilmiyorum 🤷🏻♀️
Ftmasanli Sleepy aldım yandan bantlı daha pratik tak çıkar yapması henüz kullanmadım 19 gün kaldı doğumuma