babymom- canım ben merak ettiğim için soruyorum. Ben canped almıştım cırtcırtlı bebek bezi gibi giydirilip çıkarılıyordu. Hemşireler çok rahat giydirip çıkarmıştı, annem de öyle. Depend külot gibi giyilmiyor mu? Sezeryan Dikişli iken rahat oluyor mu giydirilmesi? Hangisi daha kullanışlı ? Kullanıp bilgisi olan beni de bilgilendirebilir mi 😊🙏🏻