NurCeren00 biz hamileyiz hanımlar hasta değiliz bu kadar abartmamıza, kendimize işkence etmemize gerek yok. İnsanların dediklerini ve gözünüzü korkutmalarını umursamayın, sizin ve bebeğinizin sağlığı yerindeyse, doktorunuz yiyip içtiklerinizde bir sakınca görmüyorsa dilediğinizi yiyip içebilirsiniz. Herşeyin fazlası zarar biliyorsunuz abartmadan herşeyi yiyip içebilirsiniz bence. Tabii gebelikte yenmesi hem bebeğimizin hem de bizim sağlığımız açısından tamamen yasaklı olan şeyleri yememeniz gerekiyor. Adaçayı, bitki çayları, sakat etler, çiğ yumurta ve çiğ balık, bazı dip balıkları çeşitleri gibi şeyleri yemeniz tamamen yasak ama diğer herşeyi abartmadan tüketebilirsiniz