NurCeren00 IlkMucizem_61 valla hiiiç bir şey olmuyor. Sakat at kolay bozulan bi et o yüzden tazeliğinden emin olmak ve iyice yıkamak yetiyor. zaten çabuk bozuluyor diye önermiyorlar genelde
IlkMucizem_61 NurCeren00 zaten et türü hamileliğimden dolayı hiç istemiyorum kokusuna bile dayanamıyorum
NurCeren00 IlkMucizem_61 yani ben tiksindiğim şeyleri temek için şey yapıyorum. Pişirmiyorum 😂. Başkalarına söylüyorum diyorum bana bunu yapın. Pişme aşamasında ki kokuları almayınca yemekler yemek daha kolay oluyor 😁
IlkMucizem_61 NurCeren00 benim eşim hiç yerinden kalkma diyor evi temizliycem zaman bile boşver bişe olmaz doğumdan sonra edersin diyor 🤣🤣
IlkMucizem_61 NurCeren00 valla ben diyemem kimseye yani ne bilim belki yapmak istemez ama mecbur kaldığı için falan yapar gibisinden o yüzden hayatta isteyemem 🤷
Betuledem NurCeren00 teşekkür ederim çok şükür şimdi 23 haftalık hamileyim. İlk baştaki riskli süreçleri geçtim sayılır bundan sonrası da sağlıkla gelir inşallah 🌺
NurCeren00 IlkMucizem_61 valla öyle tabi ama eşimin annesi benim annem falan öyle yakınlarımdan istiyorum
IlkMucizem_61 NurCeren00 kimse hiç yardım edelim demedi bende diyemem hayatta kendim yavaş yavaş yapıyorum gelen yiyip içip dağıtıp gidiyor geriyi düşünen yok yavaş yavaş bende toplamaya çalışıyorum
NurCeren00 IlkMucizem_61 öyle düşüncesiz olduklarında çıldırıyorum. Birde ilk zamanlarım şimdi. Hep uykum vr sürekli uyuyorum. Ay akşam oturmaya geliyorlar. Gitsinler diye gözlerinin içine bakıyorum. Gelmeyin ben iyi olunca zaten çağırırım sizi 🤦🏼♀️
NurCeren00 FatmanurAyz maydanozu çok söylüyorlar ama doktorum her şeyi ye diyo. Suyun bile fazlası zarar zaten
Minigim20 NurCeren00 canimm bi seyin bu kadar üstüne olmak iyi değil sen kendin neyi doğru buluyorsan onu yap takılma kimsenin dediğine
NurCeren00 Minigim20 takılmıyorum her şeyi yiyip içiyorum valla ama insana psikolojik baskı yapıyorlar 🤦🏼♀️
IlkMucizem_61 NurCeren00 yok anlayış kalmamış kimsede zaten artık iyice zorlanıyorum yapamıyorum ama onlarda da hiç anlayış yok hiç kimse düşünmüyor valla beni