NurCeren00
Ben ilk hamileliğimde bebeğin gelişimi olmadığı için doktor 9.haftada kürtaj yapmayalım ilk gebeliğin, kendiliğinden düşük yapabilirsin dediği için evde düşük yaptım. Kesede yerleşmesinde vs hiç birşey yoktu, kese gayet sağlıklıydı bebek gelişmedi. Ben de böyle Maydonoz suyu belki hızlandırır diye sürekli kaynatıp kaynatıp içtim. Valla ona rağmen evde düşük yapmam 3 hafta sürdü. İçmesem de muhtemelen aynı şekilde olurdu. Hiç bir etkisi yokmuş, her şeyin fazlası zarardır elbette ama günlük yediğimiz 3 5 dal maydonoz falan hiç bir etki yapmıyor. Bunu kendim deneyerek tecrübe ettim şimdi kimseye aldırmıyorum 😂