Ozge1708 aliyeozdemir422 10 lü hastane çıkışı. Kapı süsü. Takı yastığı. Taç ve terlik toplam 420 tl canm.
Kimkibu Cylos ben sadece 3 lü takım yaptırdım cokta güzel geldi ayriyetten yastık ve pikie takımıda yaptırdım çok memnun kaldım bi bakın isterssniz 😊 atolyebahar instagram
ug_fa-3diplomalianne Cylos instagramdaki en uygun en ilgili sayfa sanırım derinbabyy bende ordan yaptırdım çok kaliteli ve çok güzel
Can-Sel Cylos https://instagram.com/astralbabytr?igshid=1g0bw90fhsuwl Bende bu sayfadan yaptırdım astral baby baskı yapılıyor , organik kumaşlar ve çok tatlı 180 liraydı
Minnakanne26 4 lü 170 e yaptırdım ben 10 lu da yapıyor betüşün hediyelikleri 😍 kalitesi güzel yıkayınca da sorun olmuyor.
Zhra_cil Cylos https://instagram.com/ozguryastik?igshid=qbuukg9udhee. Bu sayfada 170 TL dediler bana sordum 10 lu set kuzenim burdan sipariş verdi cokta güzel güvenilir sayfa bende burdan sipariş edicem.☺️
yagizinannesi1 Betüşün hediyelikleri sayfasından verdim sipariş inş güzel gelir 🥰 diğer bikaç sayfa da vardı bakın derim serminin nakış dünyası sedef nakış evi edaliiremçeyiz
Fatosbartu Burciin09 bende butikbebecikten 11 li yaptırdım ama hala gelmedi sizin ki geldi mi burda bi kac kisi güzel degil yikaninca renkleri soldu dedi kafamı karıştırdılar
Burciin09 Fatosbartu hayır daha kargoda görünüyor. Tersten yıkayınca sorun olmuyor dediler ama inşallah olmaz üzülürüm 😔
Merve599 Fatosbartu Burciin09 merhaba ben oraya yaptırdım hiç videolardaki fotoğraflardaki gibi değil gelen ürünler daha soluk…ayrıca bana da birşey olmaz yıkayabilirsiniz dediler fakat battaniyesi ve takı yastığı hariç (ki onlarda soldu ama idare edecek gibi )diğerleri kullanılacak gibi değil cokkk soldular deterjanı da az kullandım hiç memnun kalmadım şuan başka bir sayfaya nakışlı yaptırıyorum hevesim kursağımda kaldı resmen…ama inşallah sizler memnun kalırsınız
Fatosbartu Burciin09 ayy inşallah olmaz canim bende üzülürüm ben kucuk bi parçayı yıkayıp denicem ona göre elimde yıkamayı düşünüyorum istersen sende öyle yap riske atma
Fatosbartu Merve599 canim cok üzüldüm gerçekten hayal kırıklığı yasicaz bizde sanırım bi hevesle yaptırdık sonuc hüsran mi olacak
Fatosbartu Merve599 teşekkür ederim size iptal ettim ürünü 1hafta olmustu sipariş vereli daha basilmamis bende iptal ettim başka sayfadan yaptırırım en azından içime siner
Merve599 Fatosbartu gerçekten öyle… son halinin fotosunu atmışlardıbana onaylamıştım da ve çok beğenmiştim fotolarda fakat gelince hüsran oldu yıkayınca da eski halini arar oldum 😟evde giydircem artık biz bizeyken
Merve599 Fatosbartu rica ederim ne demek iptal etmenize sevindim doğrusu…ben şuan sennakısevi ne yaptırıyorum nakışlı set henüz gelmedi ama işçiliği çok güzel duruyor isterseniz bir bakın