04052016mh Cylos oğlum da uniqon dan yaptırmıştım 10 şu hastane çıkışı çok güzeldi organik hemde battaniyeyi hala kullanıyor 8.5 aylık
mothers_baby2021 04052016mh merhaba nevresim seti yaptırdınız Mı? Ben şimdi sitesine girdim nevresim seti 100 TL yazıyordu
Liya28 Cylos https://instagram.com/kelebeknakis28?igshid=1gvs7xq7j1ejd buraya bakabilirsiin 10lu 200-250 arası galiba yanlış hayırlamıyosam fiyatını ben sadece tulum şapka ve eldiven yaptırdım gayet yeri falan çok güzel
Cylos Liya28 valla sipariş verdim kuzu mucize miniklerden 11 set 15 magnet hediyeli yastıkta var 230 TL çok sayfayla görüştüm en uygunu bu oldu yastiksiz hepsi o fiyatı veriyordu magnette hediye edilince cazip geldi siparişi verdim inşallah güzel gelir
04052016mh mothers_baby2021 hayır nevresim seti başka yerden aldı eşim isimli o ayrı bir takımdı halı perde nevresim yastık falan ☺️ Ama unıqon da güzel oluyor genelde
PinAr16 Ben de Tuğbakuğu dan yaptırdım 11 li hastane çıkışını. Henüz gelmedi , yorumlar çok güzeldi ama bakalım 🧿
Merve599 Fatosbartu rica ederim ne demek iptal etmenize sevindim doğrusu…ben şuan sennakısevi ne yaptırıyorum nakışlı set henüz gelmedi ama işçiliği çok güzel duruyor isterseniz bir bakın
Fatosbartu Merve599 bakiyim canim bende nakışlı almaya karar verdim ürünler geldikten sonra da yazarsan çok sevinirim 🙏
Merve599 Fatosbartu gerçekten öyle… son halinin fotosunu atmışlardıbana onaylamıştım da ve çok beğenmiştim fotolarda fakat gelince hüsran oldu yıkayınca da eski halini arar oldum 😟evde giydircem artık biz bizeyken
Merve599 Fatosbartu https://imgyukle.com/i/Nf4a9M https://imgyukle.com/i/Nf4NBn https://imgyukle.com/i/Nf4Yzy https://imgyukle.com/i/Nf4LSh canım benim siparişlerim geldi senin için yüklemek istedim ben çok beğendim ve memnun kaldım kesinlikle tavsiye ederim sayfayı 😍
Fatosbartu Merve599 cok güzel olmuş canim gule gule kullanın inşaallah hangi siteden yaptirdin ve fiyatı ne kadar
melo21__ Cylos ben instagramda bebeqon diye bi sayfada yaptırdım güzel ürünleri trendyolda da satişı yapılıyor bebeqon diye memnunum
Mervee26 Cylos Instagram’da Serminin nakış dünyası sayfasından yaptırdım ama hiç memnun kalmadım tavsiye etmiyorum o yüzden. Nakışların içinde boşluklar var öylece göndermişler 😔
Gamz09 Cylos https://instagram.com/baby_bebe_tasarim?igshid=pzipsxc2apia ben bu ay buraya yaptırıcam 170 TL demişti
Nurayan Gulizarerdogan Ben de butikbebecik sayfasında yaptırdım 11li set 150 TL ama şimdi 180 TL olmuş. Genel olarak güzeldi beğendim ama bana çok küçük gibi geldi inşallah bebeğime olur 🤦🏼♀️😀
mucizemm_3 Cylos ben madre bebekte yaptırdım kumaşı kalitesi güzel ben erkek bebek için en çok orda beğendim lacivertli beyazlı takım iple işlenmiş resim eklemeyi bilmediğim için ekleyemiyorum fiyatıda uygun
Sibelezgi Cylos tugbakugu sayfasindan yaptirdim cok guzeller fiyat normal kalite cok guzel yikadim utuledim mis gibi oldu
Karanimo Sibelezgi bende ordan yaptırıcam nevresm takımı almıştım çok güzel geldi isimli hastane çıkışınıda ordan yaptırayım dedim. Solma falan oldu mu yıkanınca baskılarında
Ryhnm Cylos bende stilim sensin sayfasından 150 TL ye yaptırdım 10 lu set isimli %100 pamuk cok güzel oldu bayıldımm