Almilaaa sumce ay ne güzel nişan gelmiş en azından 🙈 hadi inşallah tez vakitte güzel haberinizi okuyalım burdan 🌺
Mucizemmmmmmm Almilaaa 40+2 gelmiyor malasef okadar beklerken 🙄 artık beklemekten korkuyorum hareketleri azaldı oynamayınca korku içinde bilmiyoruz nolucak böyle
Karagul92 Almilaaa 39+5 şuan hiç bir belirti yok etrafdan söylenenlerde ayrıca korkutuyor ilk gebelik 🤦🏻♀️
Imren3232 Almilaaa Bugun tam 40 haftadayim yarin kontrolüm var bi kac gun yalancı sancim oldu oda gitti simdi hiçbir ağrım sancim yok bekliyorum bakalım hayirlisi😇
Ozlemust Imren3232 kontrolünüz de ne dedi doktor 🤪40.haftada tam benimde kontrolüm var. Ya Sezeryana alacak yada suni sancı verecek açılmam varsa
Imren3232 Almilaaa Amin insallah rabbim herkesin gönlüne göre versin saglikla kuzularimiza kavuşmayı nasip etsin insallah🙏👶❤
Imren3232 Ozlemust bebek 3900 olmus iri bebek dedi sanırım sezeryan alcak tahlil filan verdim öğleden sonra belli olucak hayirlisiyla🙏👶
tgul Imren3232 38+4deyim daha ve bugün 4000 gr ölçtü doktor bebeğimi, bizim gidişat da sezaryen demek ki. 1 haftada 800 gr almış şoktayım hala.