Ozlemust Imren3232 beni de salı günü çağğğırdı tam 40.hafta oluyor o gün başlatalım muayene edip dedi ya sezeryan ya suni ile heralde 🤷♀️
Imren3232 Ozlemust çarşamba gunude ben gidicem tekrar ne diyecek bilmiyorum artık bebisler dura dura kilo alıyorlar 🌞👶
Imren3232 Ozlemust çarşamba gunude ben gidicem tekrar ne diyecek bilmiyorum artık bebisler dura dura kilo alıyorlar 🌞👶
Meyracukurmaraz Doktorunuza danışarak perine masajı yapabilirsiniz 🥰 Hem açılmanız olacaktır. Hemde kaslarınızı gevşeyecek ve kesisiz bir normal doğuma yatkın olacaksınız 🥰
tgul Imren3232 38+4deyim daha ve bugün 4000 gr ölçtü doktor bebeğimi, bizim gidişat da sezaryen demek ki. 1 haftada 800 gr almış şoktayım hala.
Imren3232 tgul gidisat onu gösteriyor hayirli doğumlar nasip etsin rabbim herkese insallah sağlıklı olsunlar da napalim normal sezeryan farketmez artik🙏👶❤
tgul Imren3232 inşallah, sağlıklı olsunlar da gerisi çok da önemli değil. Hayirli doğumlar nasip etsin Allah hepimize 🤲🏻❤
Imren3232 Ozlemust hayirlisi ne diyelim allahin izniyle inşallah saglikla bebislerimizi kucaklariz 🙏👶💞