Almilaaa Mutlumklnc evet ya başlarda korkuyordum sancım olucak diye, şimdi tam tersi hadi bugün ağrılar başlasın bee diye dolanıyorum 😂😂
Mutlumklnc Almilaaa aynen bende öyle ben 7 aylık doğmuşum korkuyordum benim kızda öyle olacak diye benimkisinde gelmeye niyeti yok 😂😂
Almilaaa Nurasl hepimiz aynı dertten muzdaribimiz demek🤭 çevremde benden haftası geride olan birkaç kişi doğum yaptı ben daha bekliyorum 🥲
Nurasl Almilaaa ay evet gıcık oluyom öyle olunca ahaha bide diyorlar ay sen hala doğurmadın mı keyfimden doğurmuyorum sanki😂
Almilaaa Nurasl sorma beni de her gün arıyorlar doğdu mu diye sanki doğsa haberleri olmayacak bunaltıyorlar insanı 🥲🐥
Gzlmls Almilaaa bilemiyorum 😂 cuma günü kontrolümüz var doktor en son 41 haftaya kadar bekliyoruz dedi hepimiz sağlıkla alalım bebeklerimizi kucaklarımıza 💞🌸
Ozlemust Gzlmls 😁😁benimde olan belirtilere gitti adet agrısı gibi bişe vardı gitti İshal oluyordum bitti Karnım aşağı inmişti geri çıktı Zaten başka belirtide yoktu🤷♀️🤷♀️
Almilaaa sumce ay ne güzel nişan gelmiş en azından 🙈 hadi inşallah tez vakitte güzel haberinizi okuyalım burdan 🌺