Emel38 Bebegimibeklerken22 güzel şeyler hep düşünüyorum ama doğum vs düşünüp korkmak istemiyorum.cevremde güzel anlatan yok çünkü.
Bebegimibeklerken22 Emel38 bence insanlar birazda abartmayı seviyorlar diyorum acayip Bi şekilde insanı korkutmaktan haz alanlarda var maalesef 😊
Alinamoms Bebegimibeklerken22 benimde 90 günüm kaldı. 3. Trimestrda bizi neler bekliyor bilmiyorum ama heyecan çok fazla artık sona yaklaşıyoruz 😍🤲🏻
Bebegimibeklerken22 Alinamoms ağarlaşmaya başladığımı hissediyorum artık şu ana kadar çok rahat bir hamilelik geçirdim inşallah hep böyle gider 🥰
gizem_123 Eeliff_ benimde son 83 gün 💙hem oğluşuma kavuşmanın heyecanı hem de doğumda çekeceğim acıların korkusuyla bekliyoruz bakalım 😁😂
kadriye25 Bebegimibeklerken22 benim ilk erken doğum olunca mecburi sezeryan oldu buda iki sene sonra olunca mecburi sezeryan olacak
Bebegimibeklerken22 kadriye25 hayalimdeki gibi bende ikincinin arasını çok uzatmayı düşünmüyorum inşallah allahım önce bunu sağlıkla kucağıma almayı nasip etsin ikinciyi de sizin gibi çok aramadan kısmet etsin ne güzel ikisi beraber büyür 🙏🥰
Bebegimibeklerken22 Birkiz 3. Trimester e adım adım vakit hepimiz için daralıyor insan normalde zamanın bu kadar çabuk geçmesini normalde istemez ama ben Bi eşim askerdeyken çabuk geçsin istemiştim Bi de hamileliğim de 🥰🥰
inocan Bebegimibeklerken22 ya bana hiç az kalmamış gibi nasıl geçecek 70 gün diyorum 😅♥️ alamadığımız bi odası kaldı. Beşik felan 🥰😍 heyecanlıyız
Eeliff_ gizem_123 yaaa aynısı cinsiyetimiz de düşüncelerimiz de resmen😅gülsem mi ağlasam mı bilemiyorum
kadriye25 Bebegimibeklerken22 ben ilkini maalesef 5 gün sonra kaybettim. Ama Sizin düşünceniz çok doğru kardeşlerin arasi yakın olursa daha güzel olur.Rabbim nasip etsin inşallah 🧿😍
Elifaltun Bebegimibeklerken22 bizimde 99 gerci bana gore 89 cunku sezeryan olcak mutlaka 10 gun atar geriye 🤣 ahh gunler su gibi gecse yaa 🤗
Bebegimibeklerken22 Elifaltun Bi yandan çabucak geçmesini istiyorum bende senin gibi Bi de bebeğimin en güvenli olduğu yer diye düşünüyorum bu günlerimizi özleyeceğiz bence😊
gizem_123 Bebegimibeklerken22 ilk gebeliğim normal da olabilir sezeryan da, eğer normal doğuma uygun görürse doktorlar normal doğum olmayı tercih ederim