Writebirds Bebegimibeklerken22 ayy inşallah inşallah zaman çabuk geçse ayrı Bi dert geçmese ayrı Bi dert sağlıkla alalım miniklerimizi
kadriye25 Bebegimibeklerken22 benim normalde 95 ama sezeryan olacağı için 85 yada 80 diyorum artık 🤗🧿😍
Cidemkisa Bebegimibeklerken22 ilk gebeligimde bu kadar düşünmüyordum pat diye geçti 9 ay 😊 ama 2.gebelik hiç öle olmuo ne zaman dogururum erken mi olur nasıl olur diye düşünmekten gün hiç gecmio 😊
kadriye25 Bebegimibeklerken22 benim ilk erken doğum olunca mecburi sezeryan oldu buda iki sene sonra olunca mecburi sezeryan olacak