Fatma7666 bugunun anne kisminda yazıyordu bak “Mukoza şişmesi ve sonuçta sinüs boşluklarının havalandirmasinda azalmaya bağlı olarak bas ağrısı gelişebilir” deniyor belki ondandır. Bana doktorum kışın 2nin yazın 3 litrenin altina inme demişti sen yinede 2 yi biraz gec bakalim belki başına etki eder😥