Fatma7666 benimde oyle oluyor ne yatabiliyorsun igneden sonra nede yürüyebiliyorsun 😂 son iki tane kaldi neyseki. Bana ondan vermedi omega icerin bi vitamin bide d vitamini damlasi kullanıyorum. Beslenme içinde cok guzel planlarim vardi ama bulantılardan planlara uyamadim. Yinede hergün süt,yoğurt(ev yapımı), meyve ve kuruyemiş yiyorum. Yemekte normal evde ne yaparsam bazen et bazen sebze eski düzenimde yemeye çalışıyorum. Bebisler çikolatayı cok seviyormuş bende kontrolden önce yeyip gideceğim 🤗