Fv3 çok üzüldüm bebeğine canım, rabbim ayni acıları bidaha yasatmasin inşallah ❤

Benim test sonucum boyle çıkmıştı ayni genimizde pıhtılaşma var, benim birde koruyucu genim varmış pıhtılaşmaya karşı o kismi cok anlayamadım ikinci heterozigot olanda o ama kafani karistirmasin. Ben hamileligimi kan degerinde görür görmez 4binlik iğneye başladım oncesinde bisey kullanmadim doktorum coraspinde vermedi. Sadece iğneyle devam ediyoruz oda bebeğe iyi geldi cok şükür