Merhaba canım yol arkadaşlarım 🤗 biz bugün 14+0 olduk vee 2. Trimestera geçtik bu yüzden çok mutluyum. Şükürler olsun ki yolumun 3te 1 biri bitti sağlıkla hep birlikte tamamlayalım inşallah. Bana gelirsek ilk trimesterdan devam eden mide bulantılarım var ama ilk zamanlardaki gibi kusturacak kadar olmuyor. Mide yanmalarim başladı hatta öyle bir yanıyor ki kulaklarimda bile hissediyorum😂 Birazcık göbeğim çıktı dışardan hamile göbeği değil belki ama ben hissettikce çok mutlu oluyorum. Bunların dışında ikili taramamiz sorunsuz geçti, üçlü tarama için ve cinsiyet belirleme için gün sayiyoruz. Ah cok konuştum🤭
Sizler nasılsınız, bebekleriniz nasıl, günleriniz nasıl geçiyor yolculuğunuzun neresindesiniz hadi sohbet edelim 🥰🥰