rabisrabis canım benimde çok küçüktü. 75,80 beden arasıydı. Şimdi sütyenlerim o kadar dar geliyorki 4. Aydan sonra şişiyorlar adeta. Tenim bir de beyaz . Göğsüme bi bakıyorum tanıyamıyorum. Her yeri yeşil damar dolmuş. Resmen şiştikçe şişiyor günden güne . Normalde o kahverengi yeri de bende çok açıktı meme başım hiç yoktu. Kahverengi yer o kadar koyulaşti ve meme başım çıktı baya . Büyümeseydi bende büyümezdi o kadar küçük göğüsten resmen 90 bedene ilerledim😂🤣