deletedmom6295 şeker hastası olmayan kişiye yüklenmesi zarar verebilir diyorum siz neden anlamak istemiyorsunuz bunu!! Sana yararlı olan sey bana zarar verebilir diyorum !! Bunu anlamak bu kadar mı zor..herkesin bunyesi farklı..senin kaldırdıgını ben kaldıramayabilirim..bende yoksa niye yükleteyim..kontrolumü yaptırırm gerekliyse yüklenir diyorum,gereksiz görüldüyse yükletmek için niye YüKLeteyim Diyorum!!!artık anlayın ne demek istediğimi..herkes kendi sağlığına göre karar vermeli bu kadar basit!! Daha da uzatmayalım anlayan anladı merak etmeyin!!!