Flz Şeker yüklemekle bebek şeker hastası olsaydı o zaman ne doktorlar yaptırın derdi ne de herkes bebeğini riske atardı yani söylenenler cok saçma! Tüm dünya sağlık örgütleri öneriyor yaptırın ki risk var mı yok mu ortaya cıksın önlemi alınsın ben yaptırdım pişman değilim
Laraa Flz herkesin kendi tercihi aynen,bizde yüksek tansiyon var mesala bunla ilgili bir şey oldugunda bende daha dikkatli oluyorm..bu kişiyle ve bünyeyle alakalı arkadaşlr her denileni yapmak için yapmak gerekmiyor..
Enesefe Aynen öyle mesela kendinden pay biluyurm eğer yaptirmasaydim önlem alınmayacakti sonra erken dogum yada bebek de çok kilolu olarak doğması hatta düşük olacaktı iyiki yaptırdım pişman degilim bence saçma sapan şeyler duyup kafanızı bulandirmayin önce allaha sonra dokturunuza bırakın
Laraa Enesefe işte çok doğru düşğnüp kendi sağlığına göre karar vermişsin..herkes kendine göre dikkat etmeli ve bilinçli sekilde karar vermeli..
SineMirayAksoyeri Esrabestami 24. Haftada once açlık kanınıza bakılıyor sonra şeker yüklemesi yapılıyor tokluk şekerinize bakılıyor
Laraa Sevdelinka tabiki istemezsen söylemen lazım.ama yukardada dediğim gibi açlık tokluk testini yaptır kan vererek,ona göre gerekli görünürse yaptırırsın..☺️😘
Laraa deletedmom6295 ailede varsa zaten yüklenip kontrol edilmesinde yarar var.önlemini almak için.ama yoksada öle bir sorun ilerde sorun olabiliyormuş.internettende araştırabilirsinz,canan karatayın konuşmalarında ve kitabında var. ordan da bulabilirsinz
deletedmom6295 Laraa ben isim değil tam kaynak istedim sizden hanımefendi. Unutmayın ki Canan Karatay bu açıklamalarından dolayı 15 gün meslekten men edilmiştir. Bahsettiğiniz gibi bilimsel bir veriyi mahkemeye sunabilseydi bir iç hastalıkları uzmanı olarak bu cezayı almazdı! Sadece kitaplarda yazan farazi söylemlerle burda bilgi aktarımı yapmayın hele ki diyabet gibi ciddi bir konuda. Doktor değilsiniz veya bu hastalıkla savaşmıyorsunuz sanırım? Siz yaptırmamış olabilirsiniz ama doktor tavsiyesiyle bazı gebelere yapıması gereken ve yapılma şekli tamamen gebenin yapılan takibine göre kararlaştırılan bu test hakkında gerçekten bilinçsizce yorumlar yapmayın. İnsanlar buraları okuyarak bilgi edinmeye çalışıyor.
Ikinciyibekliyorum SineMirayAksoyeri ben kontrole gittiğimde doktorum birsey demedi . Mesela şeker yüklemesi yapalim mi yada yaptir demedi bende yapacak mıyız demedim. Yapılmadı yani benimde .
SineMirayAksoyeri Ikinciyibekliyorum ilkinde yapıldı mı dedi evet dedim. O zamanlar tartışması vardı karatay yaptırmayın diyordu doktora danıştm onun dedikleriyle ilerlemeyin dedi bu bir çeşit gizli şeker ölçümü dedi ben size zararlı olacak bir şeyi yaptırmam deyince yaptırmıştm
Heyecanlianne Laraa Çok yanlış bilgi veriyorsunuz İçtiğiniz şey bir bardak kola gibi bisey hatta ondan bile daha az şekerli ve bebeği etkileyen tek bir durum yok Bizler yeterince pipirikli oluyoruz zaten rica Edicem kafanızdan bilgi uydurmayın
Laraa Heyecanlianne sizde bence biraz daha araştırma yapın..ondan sonra yanlış bilgi verip vermediğime iyi bakın..ben yönlendirme yapmıyorum.yüklemeyin demiyorum!gerekliyse yüklenir diorum dikkatinizi çekerim.o sizin kola kadar dediğniz şeker ki o kadar basit değil,direk bebeğin kanına karışıyor.asıl siz bence dikkatli bir inceleme yapın nacizane size tavsiyem
SineMirayAksoyeri Tuba704 24+4 şu anda ilk hamileliğimde de 24. Haftada yaptırdm 24-26.haftalar arasnda diye biliyorm
Ikinciyibekliyorum SineMirayAksoyeri olsun canim onemli degil kimi insan yaptırıyor kimisi yaptırmıyor . Kimi doktor gerek görüyor kimi görmüyor. Benim doktorum muhtemelen benim icin görmedi cunku her ay diyetisyene gidiyorum 25. Haftamdayim 400 gram kilo aldim . Bebeğim 623 gramdi 22. Haftalarda. Yani diyetisyenle gittiğin icin gerek görmedi diye düşünüyorum ben 🤗
Enesefe SineMirayAksoyeri benim az kaldı 25 temmuzda sezeryan a girecegim inşallah kızımı kucağıma alacağım sunu da belirteyim şekerim var diye sezeryan olmuyorum ilk çocuğum sezeryan olduğu için bu da sezeryan olacak
Heyecanlianne Laraa Bunun sizin fikriniz olmadığını ispatlayan tek bir kaynak bilgi gösterin özür dilicem sizden
SineMirayAksoyeri Enesefe bende malesef sezeryan 27 eylül 2 ekim arasında olacak inşallah sezeryan sonrası normal doğumu sordm 5000 istedi hönk dedm 🤣🤣🤣 sezeryan geldi sezeryan gider🤪