deletedmom6295 tamam işte bende gizli sekere dair bir şey yoksa,böyle bir belirti yoksa neden yükleme yapıp bebeğime ve kendime zarar vereyim vücudum alışık olmadığı bir şeyle karşılaşsın diyorum.ileride çıkacak bu yapacağım şeyin acısı.bu herkesin aynı ilacı kullanması gibi bir şey olur diyorum..o zaman tek tip ilaç yapılsın her hastalık için herkes aynı şeyi mi kullansın.. demek istediğim bu..böyle bir tehlikesi olan zaten hemen önlemini almalı tabiki yükletmeli,ne annenin ne de bebeğin sağlığı zarar görmemeli..ama yoksada o anneye bebeğe araştırmadan direk yükleme yapılmamalı diyorum..bilinçli şekilde herkes davransın diyorum.ezbere her denileni yaptırmayın diyorum..