sevgisevgi gullcannn doktorunuzla iletisiminiz nasil, muayeneye gittiginizde davranislari nasil, ben de o hastaneye gidiyorum fakat doktorum farkli, acikcasi icim pek rahat degil, 34. haftadayim 🙄🙄
gullcannn sevgisevgi Çok memnunum rahatsız hissetsem kendimi gece 11 12 de de yazdığım oldu hemen cevap verir. Çok tatlı bir konuşması var. Sanki aileden birisi gibi konusurken annecim ya da ablacım diye konusur. Konusmasi çok sakinlestirici herseyi ayrıntılı sekilde anlatir. Bir test lazim olduğunda açıkçası hastanede pahali tutar diye sağlık ocaginda vs yaptirip bana getirsen yeter der. Ayrıntılı ultrasonda beni ozel bir muayeneye gonderdi. Hastanede hem daha pahaliydi hemde gönderdiği yerdeki kişi çok uzmandi.Kime tavsiye etsem çok teşekkür etti. Birde çok yoğun ilcelerden vs bile kendisine gelen var yinede herkese çok ilgili davranıyor. Siz kime gidiyorsunuz. Son an doğumları kabul etmiyorda. 35. Hafta ile kontrole geleni kabul ediyor
sevgisevgi gullcannn hm biz doğum paketi aldigimizda memnun kalmazsak doktorumuzu degistirebilcegimiz soylendi. gec mi kalmis oluyorum yani, şüheda hanım.a gidiyorum ben.
Muyako Seydaa06 muayehane olduğu için doğum paketi diye birşey yok. Her muayene ayri ücret ödeniyor. 350 tl. Doğum yaptırdığı bir kaç hastane var. Onlara göre ücret değişiyor. Biraz pahalıya geliyor doğum paketi olan hastanelere göre.
Seydaa06 gullcannn yaaa gerçekten mi o zaman mutlaka araştırayım benim için doğum esnasında konuşması nefeslerimi ayarlaması çok önemli:)
gullcannn Seydaa06 Aynen canım gözüm kapali güveniyorum kendisine. Sırf onun için gidiyorum oraya zaten. Günün gecmeden görüş kendisiyle. Randevu bulamazsan instagramdan yaz kendisine randevusuz aradanda alıyor geri çevirmez alır. Çünkü 35 den sonra pek kabul etmiyor doğumdan önce hem kendi muayene etmek istiyor falan ona göre geç kalma. Instagrami opdrelifterzi diye arat çıkar.
Kucukkedi Seydaa06 kendi özel yeri var söğütözünde, ben gebeligimin sonuna geldim ve cok memnun kaldım
gullcannn sevgisevgi Şüheda hanımı genelde kimse begenmiyor. Elif Hanım olmasa bile Hatice hanım ve meltem hanım tercih ediliyor.
Ezgicann Bende meltem antalyalı ya gittim ilk dogumda doktor iyi fakat hastane ve hemşire ebe ekibi berbat suan ümit korucuoğlu na gidiyorum memnunum
fatmakolay Ezgicann aa gerçekten mi ben de doğum paketi aldım o hastaneden Hatice Çelik doktorum bunu daha önce de dediler hemşire ekibi kötü diye inanmamak istemedim
Seydaa06 gullcannn gullcannn tamam teşekkür ediyorum peki lokman hekim hastanesinden ve ebelerinden memnun kaldınız mı
sevgisevgi gullcannn acaba baska doktordan sonradan geldigim icin ilgilenmemezlik falan yapar mi ki.. hastaneyle bir goruseyim yarin
gullcannn sevgisevgi Yok canım hiç sanmam. Özel hastaneye gidemeyecek bi kız vardi annemin arkadasinin kızı. Ama ozelde doğum istiyordu muayene vs iyice pahali gelir diyede ikisi bir arada muayeneye devlette gidiyor. Annem git görüş dedi Elif hanimla. Elif Hanım yanima 35. Hafta ile gelsen yeter ben seni kabul ederim demis. Çok memnun kaldi kiz tavırlarından falan
gullcannn Seydaa06 Daha 25+4. haftamdayim. Benim ebelerle bir işim olmadı doğumda vs görücez ama doğum yapan bir tanıdığım memnun kalmış. Şuan sadece Elif hanima adapte durumdayim. Dediğim gibi Elif hanım için sırf oraya gidiyorum. Doğumu o yaptıracağı için diğerleri geri planda şuanlik
gullcannn gullcannn Birde randevu bulamazsan kendisine yaz canım instagramdan cevap verir geride çevireceğini sanmam. Randevusuz aradanda alıyor çünkü gelince. Hasabi opdrelifterzi
sevgisevgi gullcannn ben instagram kullanmiyorum 😏 ama yarin once hastaneyle bir goruseyim sonra hemen randevu icin ugrasacagim . cok sagol verdigin bilgiler icin 🤗🤗
gullcannn sevgisevgi Yani diğer doktoru kötülemede. Kendisi ile devam etmek istediğini 34. Haftanda olduğunu soylersin. Hastane ile de bir görüş dediğin gibi paketin olduğu için daha rahat olur bencede. Hastanede yardımcı olur zaten diye düşünüyorum canım