Ben liv’de Bora Coşkun’a gidiyorum. Çok memnunuz kendisinden 37. haftamın içindeyim 9. Haftamdan beri onunla devam ediyorum ve iki kere acile de gitmek zorunda kaldım, sağolsun çok ilgilendi. Arada mesajla da soruyorum. Asistanına da, kendisine de ulaşabiliyorum. İçimi hep rahatlatıyor ayrıca, asla strese sokan bir doktor değil.