Hatice44 ne dert olcak arkadaşım sen hediye olayını çok yanlış anlamışsın 😂😂diyorum ki 1-insanların ne getireceğini nerden biliyosun şimdiden??hediye bebek doğup biraz büyüdükten sonra bebek görmeye gelince veya mevlidine gelirken getirilen bişeydir... 2- kayınvaliden de dese onun aklına inanman çok saçma gelecek hediyelere güvenip bişey almicak diilsin heralde kararınca bebeğinin herşeyini alman lazım, hediyeler gelene kadar ne giycek yavrucak😂...tutki herkes pijama takımı getirdi başka bişey giydirmicek misin bebeğine??😊son olarak komşunun hediyesine dandik demişsin bu dalga geçmek diil mi??