Kivanclimerve Hatice44 Ben ilk cocuktan tecrubeliyim 😂😂😂 valla banada o kadar kotu hediyeler geldiki arasinda iyilerde vardi tabi onlara lafim yokta insan bi bebek giycek der katir katir yada naylon hepsini attim vala utanirm baskasinada vermeyi😡
aesma Hatice44 banada çok diyen oldu birşey alma fazla hediye gelir diye ama pek sanmıyorum gelmedide daha 😅herşeyini aldım 28 haftalığım eksiği kalmadı 😃
Twinsmom66 Hatice44 kiz bana kaynanam almış bi gör küsmeye güvenme herseyini kendin al . Çocuğumun 6-9 ayda giyecek kıyafetleri alın demiştim keşke almasaymış yer bezi bile olmaz onalrdan
ElifKarata Hatice44 ayyy senin ki bişeymi benm konsum da bir ayakkabı getirmiş kimbilir kimindi eski gibi ne kutusu var ne bişey elinde sallaya sallaya getirdi ben kimseden hediye istemiyorum vallahi gölge etmesinler Başka bişey istemem 👍🏼😍😍😂😂
Hatice44 ElifKarata 😂😂 ay herkes aynı ya valla ama dile getirince niye beğenmiyorsunuz niye dalga geçiyorsunuz hediyelerle diyorlar üsttekini okusana yiyecekler beni aman ses etmeyelim🤣🤣
Mlsymc O düşünce var ya evet. Ben alırım çocuğuma zevkime göre her şeyi hediye gelecek diye az yada eksik alamam herkesin zevki farklı sonuçta benim zevkime uygun şeyler geleceğini düşünmüyorum:)
Zee88 Hatice44 maalesef pek isteği karşılayan hediyeler gelmez😂 ancak anneler falan bilirde gel gidelim alışverişe der istediğini alırlar yoksa kimsenin aldıgı olmuyo bide üstüne iş çıkıyo beden değiştir,model değiştir🤪
Asli91 Hatice44 ben dinlemedim öyle diyenleri aldım. Gelenleride hediye veririm 😊 Etrafım hamile dolu.