Hatice44 canım bunu sanırım hepimize söylüyorlar kayınvalidem hastane çıkışı alırız dedi görümcemde aynısını söyledi en azından alıp getirseler yıkar hazırlarız ama ben hiç güvenmedim çünkü ablamın kayınvalidesi doğumundan önce herşeyini almıştı getirdi yıkanıp hazırlanmıştı ablamda sen alabildiklerini al baktın ilk aylar tamam ben diğer aylar için alırım dedi bana en azından o daha mantıklı geldi güvenip güvenmemek değilde laf olsun diye bizde alırız deniliyo tamam alınır tabiki ama sonuçta doğduktan sonra koşturma aralığında onların yıkanması ütülenmesi kimsenin umrunda olmuyo ☺️